استاندار قم با بیان اینکه براساس گزارشات، محدودیت‌های سفر نقش مهمی در سیر نزولی کرونا داشته است، گفت: برخی از ترددها و شلوغی‌های در سطح شهر قم، نگران‌کننده است.
کد خبر: ۹۶۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 15 May 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران، با قدردانی از همراهی شهروندان در اجرای مصوبات ستاد اظهار داشت: مردم متدین استان قم در مناسبت‌های مختلف ماه مبارک رمضان و نماز عید فطر، تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت کردند.

استاندار قم افزود: امروز در جلسه ستاد ملی براساس گزارش‌ها در سراسر کشور اعلام شد که کرونا روند نزولی به خود گرفته است که براساس گزارشات، محدودیت‌های سفر نقش مهمی در سیر نزولی کرونا دارد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه بیشتر به محدودیت‌ها ابراز کرد: بسیاری از شهروندان در این مدت مسائل بهداشتی را رعایت کردند و در تعطیلات عید سعید فطر در شهر خودشان اقامت داشتند.

سرمست در مورد واکسیناسیون نیز عنوان کرد: در جلسه امروز، از روند واکسیناسیون نیز گزارش‌هایی ارائه شد که نشان می‌دهد فرآیند تهیه واکسن و انجام واکسیناسیون بسیار مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: از امروز در استان قم، واکسن افراد بالای 70 سال شروع‌شده و تأکید داریم فضای واکسیناسیون از نظر رعایت پروتکل‌ها و عدم تجمعات کنترل شود و شهروندان نیز طبق اولویت مراجعه واکسن را دریافت کنند.

استاندار قم تصریح کرد: امید است با واکسیناسیون جمعی شاهد فروکش کردن بیماری باشیم، هرچند همه باید در جهت کاهش بیماری به رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان پایبند باشند.

وی یادآور شد: منع تردد خودروها در ساعت ده شب تا سه صبح همچنان به قوت خود باقی است و درخواست داریم شهروندان به آن توجه داشته باشند، به‌ویژه اینکه برخی از ترددها و شلوغی‌های در سطح شهر قم، نگران‌کننده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار