فعالان فرهنگی و اجتماعی طلاب از مصادیق سیاست های خسارت بار اقتصادی سال های گذشته و سرمایه های نابود شده در حوزه صنعت، کشاورزی و سرمایه گزاری و بورس بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 12 May 2021

به گزارش تابناک قم، صفایی، مسئول هماهنگی ستاد گفتمانی دولت جوان انقلابی بسیج مدرسه علمیه معصومیه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری کاروان بازدید فعالان فرهنگی و اجتماعی طلاب از مصادیق سیاست های خسارت بار اقتصادی سال های گذشته و سرمایه های نابود شده در حوزه صنعت، کشاورزی و سرمایه گزاری و بورس خبر داد.

صفائی اظهار داشت: متاسفانه در ادوار اخیر انتخابات ریاست جمهوری، شاهد ارائه آدرس غلط برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده ایم. در چنین شرایطی، دلسوزان و فعالان فرهنگی و اجتماعی وظیفه دارند تا به مانع زدایی از مشکلات حوزه اقتصاد و دیده شدن مسائل اصلی مردم کمک نمایند.

مسئول ستاد گفتمانی دولت جوان انقلابی بسیج مدرسه علمیه معصومیه در ادامه بیان داشت: در این راستا در نظر داریم تا پای حرف دل خود مردم و تولیدکنندگان بنشینیم و ببینیم مشکلات شان چیست؟ چقدر از مشکلات شان ریشه در داخل دارد و چقدر ریشه در خارج دارد؟ نگاه غربگرا در حوزه اقتصاد چه آسیب هایی ایجاد کرده و چه انتظاراتی نسبت به دولت آینده وجود دارد؟

عضو بسیج مدرسه معصومیه قم گفت: می خواهیم به اندازه وسع خودمان و در آستانه شروع ثبت نام نامزدها، به دیده شدن مسئله تولید و‌ لزوم پشتیبانی از آن و مانع زدایی در این مسیر کمک نماییم. در نقاطی که برای بازدید این کاروان هماهنگ شده همچون کارخانه های تعطیل شده در طول سال های گذشته، علاوه بر صحبت های فعلان مردمی آن حوزه، کارشناس مربوطه هم به روایت دقیق ماجرا کمک‌ خواهد کرد.

امید رضا صفایی بیان داشت: گرچه این برنامه با استقبال خوب طلاب و فعالان فرهنگی و اجتماعی روبرو شده اما به جهت شرایط کورونایی، به صورت محدود و با رعایت آیین نامه های بهداشتی برگزار می شود. از عموم فعالان فرهنگی و اجتماعی و تشکل های انقلابی دعوت می نماییم تا پای حرف دل مردم و تولیدکنندگان مناطق خود بنشینند و به روایت مسائل اصلی مردم کمک نمایند. ستاد گفتمانی دولت جوان انقلابی، مشتاق است تا تجارب خود در این زمینه را در اختیارشان قرار دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار