معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: برگزاری انتخابات جلوه عملی تحقق مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 11 May 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور روز سه‌شنبه درگفت‌ و گو با خبرنگاران، بیان کرد: مردم در عرصه انتخابات به صورت مستقیم وارد می‌شوند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند که این حضور در واقع تایید نظام اسلامی است.

وی افزود: وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و رای خود را به صندوق می اندازند علاوه بر مشارکت فعال در سرنوشت خود، موجب تقویت نظام اسلامی می‌شوند و کشور را در برابر توطئه های مستکبران بیمه می کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیاز است که برای دعوت همه اقشار مردم با هر دیدگاه سیاسی و مذهبی برای حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در سرنوشت خودشان و کشور تلاش شود.

کبیری پور گفت: البته در این موضوع باید مراقب توطئه های دشمن نیز بود که برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات از هر راهی همچون ایجاد حس ناامیدی در جامعه استفاده می‌کنند که لازم است با نمایش دستاوردها، این توطئه را خنثی کرد.

وی بیان کرد: دولت در نظام جمهوری اسلامی از امکانات بسیاری برخوردار است و می‌تواند در زمینه‌های مختلف تحول آفرین باشد، بنابراین مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری تاثیر بسیار مهمی در زندگی مردم خواهد داشت. 

وی با اشاره به نقش رسانه ها برای دعوت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، ادامه داد: انتخاب فرد اصلح در این رابطه از اهمیت فراوانی برخوردار است و موجب می شود مقبولیت نظام اسلامی در نزد مردم افزایش یابد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار