رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: این هیات در اقدامی خداپسندانه‌ اقدام به توزیع 200 بسته حمایت معیشتی با مبلغ ی بالغ بر 190 میلیون ریال به منظور حمایت از مستمندان و جامعه ورزشی جانبازان و معلولین نیازمند کرد.
کد خبر: ۹۶۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 11 May 2021

به گزارش تابناک قم، محمد پیروزمنش با اعلام این خبر اظهار کرد: هرساله این هیات با همکاری خیّرین، مراسم افطاری برای خانواده جانبازان و معلولین استان قم برگزار می‌کرد که متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا دو سال است که امکان برگزاری این مراسم وجود ندارد.

وی ادامه داد: امسال با توجه به محدودیت‌های موجود و وضعیت نابه سامان استان قم از لحاظ همه‌گیری ویروس کرونا، این هیات تصمیم به توزیع بسته‌های حمایت معیشتی ویژه خانواده‌های مستمند و جامعه جانبازان و معلولین نیازمند استان گرفت و این کمک‌ها در دو مرحله انجام پذیرفت.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: مرحله نخست توزیع این بسته‌ها در شب‌های قدر بنا بر پیروی از پیشوای متقیان و شیعیان حضرت امام علی (ع) صورت گرفت و بسته‌های معیشتی به مبلغ ۹۰ میلیون ریال به مستمندان اهدا شد، همچنین در در مرحله دوم ۱۱۰ بسته حمایتی به میزان ۱۰۰ میلیون ریال به جانبازان و معلولین نیازمند قم تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای عموم افراد جامعه به ویژه عزیزان جانباز و معلول به وجود آورده است، اظهار کرد: در چین شرایطی است که باید به فکر هم نوع باشیم و این هیات با مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم بسته‌های معیشتی را توزیع کرد.

پیروزمنش در پایان با اشاره به تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولین در قم، عنوان کرد: متاسفانه از نظر ورزشی نیز آسیب‌ زیادی متوجه این هیات شده و به جز قهرمانان و ملی‌پوشان دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته که در اردوی تیم‌های اعزامی به پارالمپیک توکیو هستند، فعالیت ورزشکاران سایر رشته‌ها تعطیل است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار