علیایی گفت: بیش از این استان قم در جام بین‌المللی تختی دارای هشت سهمیه بود که با توجه به سه سهمیه استانی تعداد به ۱۱ ورزشکار افزایش یافت.
کد خبر: ۹۶۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 11 May 2021

به گزارش تابناک قم، هادی علیایی رئیس هیات کشتی قم گفت: بر این اساس مهدی قادری در ۶۰ کیلو، محمد حسین جلالی در ۸۲ کیلو و مهیار چراغی در ۵۵ کیلوگرم در کنار هشت ورزشکار دیگر قمی در این رقابت‌ها بروی تشک خواهند رفت.

 رئیس هیات کشتی قم با اشاره به لیست کشتی گیران قم در این رقابت‌ها گفت: مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد جانقلی در وزن ۶۰ کیلوگرم، رضا مردی و امین جبالی فر در وزن ۶۳ کیلوگرم و همچنین محمدجواد رضایی در وزن۶۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

علیایی افزود: همچنین ابوالفضل زینتی رفاه در وزن ۷۲ کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن ۸۷ کیلوگرم و محمدصادق عبداللهی در وزن ۹۷ کیلوگرم دیگر کشتی گیران قمی اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

 رئیس هیات کشتی قم افزود: بر اساس تصمیم کادر فنی، این رقابت‌ها بعنوان یکی از مراحل اصلی گزینش نفرات جهت اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل این دوره از مسابقات جام تختی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورت عدم حضور، کشتی گیر غایب شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی نروژ را نخواهد داشت.

رئیس هیات کشتی قم افزود: با توجه به این تصمیم کادر فنی، انتظار می‌رود که بهترین کشتی گیران با آماده‌ترین شرایط فنی در این رقابت‌ها حضور یابند که پیش بینی می‌شود رقابت‌هایی سخت و تماشایی را شاهد باشیم.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار