دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان گفت: یوم قدس، یوم المقاومه، یوم آزادی فلسطین، یوم آزادی قدس و یوم اتحاد بین المسلمین جھان است .
کد خبر: ۹۶۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 06 May 2021

به گزارش تابناک قم، علامه راجا ناصر عباس جعفری در دومین روز از برگزاری کنگره قدس شریف که در قم در حال برگزاری است، روز قدس را پیروی تمام مردم جهان از امام خمینی (ره) در اظهار همدردی، همدلی و همبستگی با مستضعفان و مظلومان جهان با زبان روزه توصیف کرد و گفت: امام خمینی به دنبال بیدار کردن مردم جهان بود؛ به دنبال این بود تا به مردم بفهماند که مستکبران به دنبال خرید و فروش مردم برای انجام حرکت‌های مختلف سیاسی اجتماعی هستند.

دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان ادامه داد: امام خمینی(ره) فهماند که مستکبران بعد از رسیدن به خواسته‌هایشان و در دست گرفتن حاکمیت، هیچ اعتراض و سرپیچی را بر نمی‌تابند و با مردم به عنوان یاغی برخورد کرده و آن‌ها را مورد ظلم و ستم قرار می‌دهند.

علامه راجا ناصر بیان کرد: با شناخت این روش‌های استکبار جهانی، باید با هم متحد شویم و نجنگیم؛ چون شیطان بزرگ آمریکا این رفتارهای مسلمانان را می‌نگرد و در این بین دستور می‌دهد.

وی ایستادگی و قیام امام خمینی (ره) در برابر مستکبران جهان را به منظور رفع زور گویی، ظلم و ستم آن‌ها توصیف کرد و گفت: با این حرکت امام خمینی (ره) اکثر مردم جھان بیدار شدند و شعار ضد استکباری سر دادند.

دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به هفته وحدت و تأثیر آن در وحدت مسلمانان جهان، امام خمینی (ره) را حکیم امت توصیف کرد و گفت: امام خمینی (ره) هم حکیم بود و هم دشمن را خوب شناخته بود؛ بنابراین عالم استکبار را مجبور کرد که کنار برود تا مردم برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

علامه راجا ناصر گفت: یوم قدس، یوم المقاومه، یوم آزادی فلسطین، یوم آزادی قدس، یوم اتحاد بین المسلمین جھان است که باید به همین مناسبت دشمن اسلام و مسلمانان را خوب بشناسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار