معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، لزوم تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در کنار واکسیناسیون یادآور شد و از رسانه ها خواست تا روشنگری وسیع در موضوع کرونا را مانند پاسخ به شبهات و شایعات در دستور کار داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 05 May 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور که امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به اینکه نباید به سمت عادی انگاری کرونا حرکت کرد گفت: برخی گزارش ها بیانگر عدم إعمال محدودیت ها در موضوع حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی استان است، ضمن آن که خدمات الکترونیکی برخی از دستگاه های استان نیز ضعیف ارزیابی می شود.

وی ادامه داد: متأسفانه این روزها شاهد برخی شایعات در موضوع واکسیناسیون کرونا بویژه در فضای مجازی هستیم و از این رو ضرورت روشنگری و دفع این شبهات و شایعات کاملا احساس می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: به طور مثال برخی بر موضوع تفاوت واکسن‌های وارداتی و عوارض برخی از آن ها متمرکز هستند، در حالی که همه واکسن های وارداتی، استاندارد هستند و عوارض جدی از آن‌ها مشاهده نشده است.

سلیمان پور اضافه کرد: مردم بدانند واکسیناسیون کرونا با هر یک از واکسن‌های وارداتی و در ادامه واکسن‌های تولید داخلی قطعا مفید است و قطعا آمار مرگ و میر کرونایی را کاهش خواهد داد، ضمن آن که تزریق این واکسن‌ها در افراد سالمند ۸۰ سال به بالا هم بدون عوارض جدی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم سپس گفت: برخی چنین تصور می کنند که با تزریق واکسن کرونا، دیگر ناقل این بیماری نخواهند بود، در حالی که این تصور نیز درست نیست و از این رو شایسته است تا رسانه ها، روشنگری وسیع در موضوع واکسیناسیون عمومی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در کنار واکسیناسیون خواستار شد و از مردم خواست در رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا اطلاع ثانوی کوشا باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار