هیات ووشو استان قم به دنبال معرفی دبیر جدید و مسوولان جدید سبک‌های لی چوآن، خوا چوآن، شائولین چوآن و کوراش دستخوش چند تغییر و تحول شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 03 May 2021

به گزارش تابناک قم، در حالی که ریاست هیات ووشو استان قم را جواد محمدزاده از چهره‌های شناخته شده این رشته و رشته‌های رزمی بر عهده دارد، شروع سال 1400 در این هیات ورزشی با یک تغییر در کادر هیات و معرفی مسوولان جدید سه سبک از سبک‌های زیر مجموعه این هیات ورزشی مدال‌آور همراه بود.

محمدزاده که اسفند ماه سال 1396 با حداکثر آراء اعضای مجمع انتخابات هیات ووشو استان قم رئیس این هیات ورزشی شد، در سال آخر از دوره چهار ساله ریاست خود در پست دبیری این هیات ورزشی تغییر ایجاد کرد و با رفتن سجاد خورشیدی از این مسوولیت، اکبر باباخانی به جای وی دبیر هیات ووشو قم شد.

برای این منظور مراسم تودیع و معارفه برگزار شد و با قدردانی از زحمات سجاد خورشیدی یکی از نیروهای جوان و آینده‌دار این رشته، ابلاغ اکبر باباخانی به عنوان دبیر جدید هیات ووشو قم به وی اعطا شد، در حالی که باباخانی همزمان مسوول جدید بخش کوراش هیات ووشو قم نیز محسوب می‌شود.

به منظور معرفی مسوولان جدید چند سبک فعال ووشو در قم، جلسه شورای فنی هیات ووشو در دفتر این هیات ورزشی واقع در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و بر این اساس، استاد محمدعلی کریمی در سبک لی چوآن، استاد حامد خواجه‌وند در سبک خوا چوآن، استاد حجت رضایی در سبک شائولین چوآن و استاد اکبر باباخانی در کوراش مسوولیت گرفتند.

اکبر باباخانی دبیر جدید هیات ووشو قم در خصوص این انتخاب گفت: ابتدا بر خود لازم می‌دانم بار دیگر از حسن نظر رئیس هیات ووشو و همچنین اعتماد اعضای کمیته فنی هئیت ووشو استان قم و جامعه ووشو تشکر کنم که در این سال‌ها با پشتکار و همت والای خود جایگاه این رشته را بسیار ارتقاء داده‌ و دستاوردهای بی‌شماری کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پس از کسب اعتماد این دوستان، وظیفه و تکلیف سنگین مسوولیت در حوزه ورزش را بیش از هر زمان بر دوش خود احساس می‌کنم و خود را مسوول به پاسخگویی در برابر مطالبات بر حق تمام فعالان این حوزه می‌دانم، از خداوند منان هم خواستارم تا اراده‌ام را برای خدمت، هر روز بیش از گذشته استوارتر کند و از هیچ تلاشی در این حوزه فروگذار نخواهم بود تا بتوانم پاسخ مناسبی به این اعتماد بزرگ بدهم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار