نایب‌رئیس هیات تیراندازی استان قم گفت: تیم بانوان قم امسال با حمایت اداره کل ورزش و جوانان قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی زنان کشور حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 22 April 2021

به گزارش تابناک قم، مرضیه فراهانی اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون از خرداد ماه آغاز به کار می‌کند و تیم هیات تیراندازی قم با تصمیم گرفته شده و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی بانوان شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم‌های اعزامی هیات تیراندازی قم را نفرات بومی و جوان تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: همچنین اگر هر نهاد، ارگان یا بخش خصوصی تمایل به تیم‌داری در این دوره از مسابقات را دارد، هیات اعلام آمادگی دارد با همکاری یکدیگر در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

نایب‌رئیس هیات تیراندازی استان قم افزود: با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان ایران بعد از برگزاری مسابقات المپیک توکیو به انجام می‌رسد، اولویت حال حاضر هیات حضور یک تیم آماده، قوی و منسجم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان ایران است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال صحبت‌ها و جلساتی که با ریاست هیات برگزار شد، موضوع بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت بانوان در بخش اجرایی و کمیته‌های هیات نسبت به گذشته مطرح شد که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت و همانند سال 1399 رونق تیراندازی بانوان قم ادامه خواهد داشت.

فراهان در پایان اظهار کرد: در سال گذشته برای نخستین‌بار در تاریخ تیراندازی استان قم، تیم تیراندازی بانوان توانست در بخش تپانچه بادی مسابقات لیگ برتر بانوان ایران مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کند، ضمن اینکه تیم تفنگ بانوان موفق به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌های لیگ شد که برای تیراندازی قم دستاورد بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار