رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: روند واکسیناسیون در قم ادامه دارد و تا امروز حدود ۶ هزار نفر در قم در مرحله اول و ۲ هزار نفر در مرحله دوم واکسینه شده اند که خوشبختانه عارضه ای در این افراد به چشم نمی خورد.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 22 April 2021

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر در جلسه ستاد کرونا استان با بیان اینکه باید تاکید کنیم که هیچ تفاوت فاحشی بین ۴ واکسن وارداتی از روسیه، هندوستان، کره جنوبی و چین وجود ندارد اظهار کرد: از این رو همه افراد باید در نوبت خود اقدام به تزریق واکسن رایگان کنند، ضمن آن که باید توجه داشت که هدف اصلی از واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین به اختصاص سهمیه واکسن استان از هر ۴ نوع واکسن وارداتی اشاره و اضافه کرد: روند واکسیناسیون در قم ادامه دارد و تا امروز حدود ۶ هزار نفر در قم در مرحله اول و ۲ هزار نفر در مرحله دوم واکسینه شده اند که خوشبختانه عارضه ای در این افراد به چشم نمی خورد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در قم در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در این مدت پذیرش ۱۳۵ بیمار با علائم کرونا صورت گرفته که ۹۵ نفر بستری جدید از بین آنها صورت گرفت.

قدیر آمار ترخیص بیمار بستری را ۸۵ نفر ذکر کرد و افزود: کل بیماران بستری کرونایی در حال حاضر ۵۴۸ نفر هستند که حال ۹۵ نفر وخیم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار