معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اختصاص ۶۰۰ سهمیه واکسن کرونا به پاکبانان شهرداری گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۰۰ پاکبان دیگر در نوبت تزریق واکسن هستند.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 20 April 2021

به گزارش تابناک قم، سیدامیر سامع در گفت‌وگویی به تشریح جزییات تزریق واکسن کرونا به گروه‌های مختلف خدمات رسان شهرداری پرداخت و اظهار داشت: در مرحله نخست تزریق واکسن کرونا و اختصاص سهمیه به شهرداری قم، ۱۲ تَن از غسال‌هایی که در بهشت معصومه(س) قم مشغول هستند این واکسن را دریافت کردند.

معاون شهردار قم با اشاره به اینکه گروه دوم برای تزریق واکسن کرونا، پاکبانان هستند، افزود: در مرحله نخست ۶۰۰ سهمیه واکسن برای پاکبانان اختصاص یافت که با اطلاع‌رسانی صورت گرفته تاکنون به ۵۵۰ تَن واکسن تزریق‌شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

سامع با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط شهردار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون بهداشتی و سایر فعالان عرصه سلامت در این شهر تصریح کرد: پس از اختصاص سهمیه بعدی، مابقی پاکبانان که شامل یک هزار و ۱۰۰ تَن از پاکبانان هستند نیز واکسن دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع تزریق واکسن به پاکبانان، اولویت با کارگران زحمت کشی بود که بیماری زمینه‌ای داشته و یا مسن‌تر از بقیه بودند، تصریح کرد: با بررسی میدانی صورت گرفته خوشبختانه تزریق واکسن به پاکبانان عوارضی را به دنبال نداشته و تمام پاکبانان در سلامت هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر واکسینه تمام گروه‌های خدمات شهری در معرض خطر این بیماری، یادآور شد: در همین زمینه نیز مکاتبه‌ای توسط شهردار قم با وزیر کشور انجام‌شده است.

سامع خاطرنشان کرد: در شهرداری قم اولویت تزریق واکسن کرونا با رانندگان اتوبوس و تاکسی، آتش‌نشانان، نیروهای پسماند و تخلفات شهری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار