مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با ارزیابی مثبت از روند اجرای خط یک قطار شهری قم، گفت: تا پایان خردادماه 1400 فاز نخست خط یک برق‌دار و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 19 April 2021

به گزارش تابناک قم، اسدالله حاجی زمانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا در پروژه قطار شهری قم، اظهار کرد: روند کار در سال گذشته نشان می‌دهد روند خوبی بوده و پیشرفت مناسب در اجرای این طرح صورت گرفته است.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه در حال حاضر قرارداد تجهیزاتی خط یک قطار شهری قم منعقدشده است، گفت: تلاش ما این است بر اساس برنامه زمان‌بندی تا خردادماه بتوانیم خط را گرم و به مرحله بهره‌برداری برسانیم، در این مدت باقی‌مانده نیز اگر نیاز باشد، ادامه کار به‌صورت سه شیفت دنبال می‌شود.

حاجی زمانی تصریح کرد: نگرانی در مورد منابع مالی پروژه نداریم و در حال حاضر نیز برنامه‌ریزی لازم برای تخصیص اعتبار و تزریق مستقیم به منابع تجهیزاتی و پروژه نیز در دست اقدام است.

وی ابراز کرد: درخواست ما از مسئولان استان قم این است منابع نقدی به پروژه تزریق شود تا فاز نخست خط یک مترو که شامل دو ایستگاه است و  6 کیلومتر نیز طول داشته به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء همچنین با اشاره به قرارداد تجهیزاتی منعقدشده، تصریح کرد: در فاز نخست خط یک حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده و مابقی آنکه ۴۵۰ میلیارد تومان است، مربوط به ادامه فاز دوم خط یک است. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار