تیم منتخب هیات دوومیدانی استان قم با کسب سه مدال با ارزش نقره و برنز در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جام‌ امام رضا (ع) درخشید.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 17 April 2021

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که چهره‌های شاخصی از داخل و خارج کشور برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز مواد و رشته‌های گوناگون جام بین‌المللی امام رضا (ع) رقابت کردند، سه مدال با ارزش نقره و برنز این جام نصیب نماینده‌های استان قم شد.

تیم مردان هیات دوومیدانی قم با ترکیب رضا ملک‌پور، امیر مقدمی، حسن نیک‌نظر، علی قاسم‌بابایی، علی سلامتیان، محمدرضا فریدی و مهدی رضایی به سرپرستی محمدرضا اسحاقی در این رقابت‌ها به میدان رفت و در مجموع دو نشان نقره و یک مدال برنز را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم بانوان قم نیز با دو نماینده شامل زهرا رضایی و زهرا صفایی در این پیکارها حضور یافته بود خواهد شد، در حالی که مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) با عنوان گرامیداشت استاد علی باغبانباشی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی مشهد به انجام رسید و قم در بخش مردان سه مدال کسب کرد.

این رقابت‌ها در پیست دوومیدانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و برای تیم قم رضا ملک‌پور در ماده ۴۰۰ متر با مانع موفق به کسب مدال با ارزش نقره شد، همچنین سیدعلی عقیلی در رشته پرش سه‌گام گردن آویز نقره را به ارمغان آورد و ترکیب ملک‌پور، مقدّمی، فریدی و رضایی نیز در رشته ۴ در۱۰۰ متر امدادی قم را صاحب نشان برنز این جام کرد، ضمن اینکه قم در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی چهارم شد و علی سلامتیان در ماده ۱۱۰ متر با مانع مقام پنجم را کسب کرد.

سلامتیان در ماده ۱۱۰ متر با مانع رکورد ۱۴ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه را ثبت کرد و پنجم شد، سیدعلی عقیلی در ماده پرش سه‌گام با پرشی به میزان ۱۵ متر و ۷۲ سانتیمتر نقره گرفت، تیم قم در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی با زمان ۴۲ ثانیه روی سکوی سوم ایستاد و رضا ملک‌پور در ماده ۴۰۰ متر با مانع با زمان ۵۲ ثانیه و ۴۸ صدم ثانیه نقره‌ای شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار