با اعلام وضعیت بحرانی کرونا ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی قم تشکیل جلسه داد. روز گذشته پیک بزرگ کرونا را در استان قم شاهد بودیم و ۱۹۳ تَن در یک روز با علایم کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کردند و ۱۲۸ تن نیز بستری شدند.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰ 17 April 2021

به گزارش تابناک قم، با اعلام وضعیت بحرانی کرونا در قم، محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونان این دانشگاه، به همراه روسای بیمارستان‌های استان در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم حضور یافتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه گفت: هر چه تذکر می‌دهیم و نامه می‌زنیم؛ کسی به وظایف خود عمل نمی‌کند، کارخانه تولید بیمار در قم فعال است.

وی افزود: فعال بودن صنوف و دورهمی‌های خیابانی نگران‌کننده است.

قدیر عنوان کرد: دیروز پیک بزرگ کرونا را در استان قم شاهد بودیم و ۱۹۳ تَن در یک روز با علایم کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کردند و ۱۲۸ تن نیز بستری شدند.

وی گفت: افزایش تعداد بیماران ارتباط مستقیم با شلوغی خیابان‌ها و مغازه‌ها دارد، متاسفانه فضای خیابان‌ها و سطح شهر به هیچ عنوان رضایت‌بخش نیست و شاهد هستیم که بوستان‌ها بسته شده‌اند، اما در فضای سبز بلوار‌ها و حاشیه رودخانه مردم در کنار هم حضور دارند.

قدیر افزود: در ادارات نیز توجه نمی‌شود و باید سبک سازی ادارات و کاهش ساعت کاری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مجبور شدیم، بخشی از بیمارستان شهید بهشتی را هم به خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی اختصاص دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار