مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افتتاح تقاطع ورودی جعفریه را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و گفت: این پروژه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا اردیبهشت به بهره‌برداری رسیده و جاده جعفریه را بلوار حضرت معصومه (س) متصل می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 15 April 2021

به گزارش تابناک قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به برنامه‌های شهرداری در بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: در سال ۹۹ شاهد افتتاح پروژه‌ها و نتیجه بخشی چند سال کار عمرانی در شهر قم بودیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور را مانع اجرای پروژه‌های عمرانی در قم ندانست و افزود: هیچ پروژه‌ای در شهر قم طی سال‌های گذشته ناتمام نمانده و باوجود تغییر قیمت‌ها و چالش‌های تحمیل‌شده به شهرداری پروژه‌ها به ترتیب به بهره‌برداری رسیده و یا در حال تکمیل است.

میریک امامی افتتاح تقاطع ورودی جعفریه را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و تأکید کرد: این پروژه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده  تا اردیبهشت به بهره‌برداری رسیده و جاده جعفریه را به بلوار حضرت معصومه (س) متصل می‌کند.

وی از اتمام بیش از ۸۰ درصد از این پروژه خبر داد و تصریح کرد: کل عملیات این پروژه انجام‌شده و تنها یکی از عرشه‌ها باقی‌مانده که بتن‌ریزی و خاک‌برداری آن در حال اجرا بوده و تا اردیبهشت کار تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اعتبار این پروژه را ۷۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: حذف برخوردهای ترافیکی در محدوده این تقاطع، روان‌سازی ترافیک‌های ورودی و خروجی، کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی مهم‌ترین اهداف اجرایی شدن این پروژه بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار