نایب‌رئیس هیات جودو استان قم از تلاش مجموعه این هیات برای رشد و پیشرفت بیش از پیش جودو قم به ویژه در بخش بانوان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 15 April 2021

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که 47 هیات ورزشی در استان قم فعال است اکثر هیات‌ها یا برنامه‌ای برای فصل بهار ندارند یا به دلیل موجه‌تر به واسطه شرایط قرمز کرونایی قم فعلا در بی‌خبری به سر می‌برند اما هیات جودو با اطلاع‌رسانی اخبار جلسات و برنامه‌های خود در حال حاضر پرکارترین هیات ورزشی قم در بهار 1400 محسوب می‌شود.

کانال اختصاصی هیات جودو استان قم و همچنین صفحه ویژه جودو بانوان قم در فضای مجازی از ابتدای سال جدید تا کنون اطلاع‌رسانی چندین برنامه و جلسه برگزار شده با حضور رئیس، اعضای هیات رئیسه، شورای فنی و دیگر بخش‌های هیات را اطلاع رسانی کرده‌اند که یکی از جدیدترین این جلسات به بخش بانوان اختصاص دارد.

به همین منظور نشست رئیس، نایب رئیس آقایان و دبیر هیات جودو با نایب‌رئیس، روسای کمیته‌ها و مربیان بانوان جودو قم برگزار شد، جلسه‌ای که در آن ابتدا سیما شاهزاده پرافتخارترین بانوی جودو قم و نایب‌رئیس سال‌های اخیر این هیات ورزشی گزارشی از نحوه فعالیت‌ها، عملکرد و چگونگی تعامل با بخش‌های مختلف برای تحول در جودو بانوان ارائه کرد.

شاهزاده با اشاره به همبستگی به عنوان رمز پیشرفت بانوان در این رشته، اظهار کرد: باید از زحمات و حسن اعتماد محمدرضا سالاری رئیس جدید هیات و همچنین مساعدت و پیگیری‌های سعید علیزاده و مجید متقی روسای سابق هیات در ادوار گذشته نیز قدردانی کنیم که حمایت‌های آنها باعث اجرایی شدن برنامه‌های بخش بانوان شد.

همچنین محمدحسن سالاری رئیس جدید و مجید متقی رئیس سابق و عضو فعلی شورای فنی هیات جودو استان قم در ادامه این نشست پیرامون کلاس‌های آموزشی و مشکلات بانوان در سطح استان با مربیان و مسئولین کمیته‌های مختلف این بخش به گفت‌و‌گو پرداختند.

مسوولان هیات جودو استان قم در پایان این نشست اظهار امیدواری کردند با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته، همبستگی موجود و نتایج کسب شده در بخش بانوان، در سال جدید با نگاه مثبت هیات، با تلاش و پشتکار بیشتر، جودو قم به ویژه در بخش زنان بیش از گذشته در مسیر رشد و اعتلا گام بردارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار