رئیس هیات کشتی استان قم گفت: قمی‌های علاقمند به ورزش منتظر کسب نخستین مدال آسیایی ورزش قم در سال 1400 از پیکارهای قهرمانی آسیا باشند.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 14 April 2021

محمدهادی علیایی اظهار کرد: یکی از بهترین‌های چند سال اخیر کشتی فرنگی قم و کشور یعنی مهدی ابراهیمی به عنوان نماینده استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شده است.

وی ادامه داد: پیکارهای 2021 کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از امروز در شهر آلماتی قزاقستان آغاز می‌شود و فرنگی‌کار شایسته استان قم که سابقه حضور در رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی متعدد در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید را دارد و مدال‌های زیادی از این میادین کسب کرده، با امید به کسب یک افتخار دیگر وارد میدان می‌شود.

رئیس هیات کشتی استان قم با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا، این مسابقات در رشته‌های آزاد و فرنگی تا 29 فروردین ماه ادامه دارد و قرعه‌کشی تمام اوزان انجام شد و در روز نخست، پیکارهای مقدماتی و شانس مجدد اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به انجام رسید.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه 25 فروردین ماه مهدی ابراهیمی فرنگی‌کار قمی وزن 82 کیلوگرم به میدان خواهد رفت، افزود: در این روز از ساعت 8:30 تا 9 وزن‌کشی اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی انجام می‌شود از ساعت 11:30 تا 14:30: رقابت‌های مقدماتی و شانس مجدد این اوزان به انجام خواهد می‌رسد.

علیایی با بین اینکه اختلاف ساعت ایران با قزاقستان 90 دقیقه است، ابراز کرد: مهدی ابراهیمی از حدود هشت سال قبل که نخستین بار دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران را در مسابقات آسیایی مغولستان بر تن کرد و با مدال برنز افتخار آفرین شد، همواره در میادین برون‌مرزی تمام رده‌های سنی عضو تیم‌های ملی ایران بوده و افتخارات زیادی را در کارنامه دارد و امیدواریم که یک مدال آسیایی دیگر به ویترین افتخارات ورزش قم و کشتی اضافه کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار