معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم از مشارکت ۳۲۳ تَن از اعضا و داوطلبان هلال امر این استان در اجرای طرح حمایت ماندگار با هدف اهدای خون به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 14 April 2021

به گزارش تابناک قم، امیرحسین علیمردانی در گفت و گویی اظهار داشت: طرح حمایت ماندگار با هدف اهدای خون و به منظور بهره گیری از ظرفیت داوطلبان خیرخواه در راستای حمایت از سلامت انسان‌ها که از اهداف هلال احمر است و همچنین نجات جان بیماران نیازمندان در طول سال در مناسبت های مختلف اجرا می شود.

وی بالا بردن روحیه ایثار و از خودگذشتگی، کمک به همنوع، فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون در جامعه را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

معاون هلال احمر قم بیان کرد: با توجه به نیاز همیشگی بیماران به خون و فرآورده‌های آن به خصوص به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت اهدای مستمر خون در تمامی ایام سال، ۳۲۳ تَن از اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال اداره‌ها و مساجد قم با هماهنگی این معاونت در سازمان انتقال خون حضور یافته و خون خود را اهدا کردند تا در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

علیمردانی با اشاره به اینکه افرادی که در طول سال ۲ مرحله اهدای خون داشته باشند به‌عنوان داوطلب فعال هلال احمر شناخته می شوند بیان کرد: علاقمه‌مندان جهت شرکت در امور خیرخواهانه و خداپسندانه می توانند به معاونت امور داوطلبان هلال‌احمر استان قم مراجعه کنند و با تکمیل فرم عضو این جمعیت شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار