مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: این اداره کل همواره با نظارت مستمر بر عملکرد زیست محیطی واحدهای تولیدی، از تولید و توسعه پایدار در استان حمایت کرده است.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 11 April 2021

به گزارش تابناک قم، سید رضا موسوی مشکینی در بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی محمودآباد و شکوهیه گفت: رعایت اصول و استانداردهای زیست محیطی، از مهمترین ارکان در دستیابی به تولید پایدار در کشور است.

وی با بیان اینکه این اداره کل همواره با نظارت مستمر بر عملکرد زیست محیطی واحدهای تولیدی، از پیشرفت و توسعه پایدار در استان حمایت کرده است، اظهار داشت: سلامت انسان و محیط زیست منجر به افزایش توان و ظرفیت فعالان صنعتی در ابعاد گوناگون می شود که این امر باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به بررسی موانع و مشکلات زیست محیطی واحدهای صنعتی در سریعترین زمان، از همراهی با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در استان قم خبر داد و گفت: همواره قوانین و ضوابط زیست محیطی به صورت شفاف برای سرمایه گذاران تشریح و راهکارهای لازم ارائه می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان تصریح کرد: این اداره کل ضمن تلاش و اهتمام ویژه جهت تسهیل و رفع موانع تولید، با توجه به اهمیت سلامت عمومی جامعه با هرگونه تخلف زیست محیطی در حوزه های انسانی و طبیعی با جدیت مقابله می کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار