استاندار قم پشتیبانی و حمایت از واحدهای تولیدی استان و رفع موانع احتمالی در مسیر آن ها را با توجه به شعار سال 1400، برنامه اولویت دار امسال استان دانست.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 07 April 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست امروز و در برنامه سه شنبه های اقتصادی، پس از بازدید از سه واحد و افتتاح یک واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» اظهار کرد: برنامه سه شنبه های اقتصادی استان قم که در سال های رونق و جهش تولید تداوم داشت، در سال جاری نیز ادامه می یابد.

وی هدف از این بازدیدها را پشتیبانی و حمایت از واحدهای تولیدی برای تحقق رونق تولید در آن ها عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اهداف این بازدیدها محقق شده و حتی از برنامه پیش بینی شده هم جلوتر هستیم.

استاندار قم ادامه داد: سه شنبه های اقتصادی در سال جدید نیز بویژه با توجه به نامگذاری امسال، هم در پشتیبانی از واحدهای تولیدی و هم در جهت شناسایی موانع موجود و رفع این موانع ادامه می یابد.

سرمست خاطر نشان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز آماده پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع آن هاست.

وی با ابراز خرسندی از دانش فنی واحدهای تولیدی استان اذعان کرد: خوشبختانه رویکرد بسیاری از واحدهای تولیدی استان به امر صادرات مثبت است، ضمن آن که این واحدها در استفاده از دانش بومی و داخلی سازی نیز پیشرو هستند.

سرمست درباره خواسته ها و انتظارات واحدهای تولیدی استان نیز یادآور شد: خواست های متفاوتی از سوی مسؤولان و دست اندرکاران این واحدها مطرح می شود، به طور مثال برخی برای طرح های توسعه ای خود نیازمند استفاده از تسهیلات بانکی و یا برخی امکانات سخت افزاری هستند که این موارد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیری خواهد شد، ضمن آن که مسؤولان استان نیز برای تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی باید هماهنگی بیشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار