در حالی که نزدیک به 3 ماه از استعفاهای سریالی در استانداری قم می گذرد شنیده ها حاکی از قطعی شدن گزینه معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم دارد.
کد خبر: ۹۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 15 September 2015
به گزارش تابناک قم، امروز در حالی دو ماه از انتخاب مهدی صادقی به عنوان استاندار قم می گذرد که همچنان پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم خالی است.

با این حال شنیده ها حاکی از این دارد که ناصر محمودی فر، فرماندار شهرستان دماوند به عنوان گزینه صادقی به عنوان معاون امنیتی و سیاسی استانداری قم به وزارت کشور معرفی شده و گویا وزارت کشور نیز با انتخاب وی موافقت کرده است.

البته پیش از این هم گمانه زنی های زیادی در خصوص معرفی چند چهره دیگر به وزارت کشور شنیده شده بود.

ناصر محمودی فر در حالی 13 آذر ماه سال  92 فرماندار دماوند شد که پیش از آن سابقه فرمانداری  قم، مدیرکل سیاسی استانداری قم، معاون فرماندار تهران، مدیرکل امور خارجه سازمان ثبت احوال و مشاور استاندار همدان و معاون شهرداری بومهن را در کارنامه مدیریتی خود داشت.

به هر حال در طی دو سالی که از عمر دولت یازدهم می گذرد،  این پست منشا اختلافات گسترده در قم بود به طوری استاندار فعلی قم چندی پیش در خصوص عدم انتخاب معاون سیاسی و امنیتی خود، گفت: با توجه به اتفاقات گذشته این انتخاب حساسیت بیشتری هم پیداکرده است.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار