فرمانده انتظامی قم گفت: ۱۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال در این استان کشف شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 06 April 2021

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمود میرفیضی درگفت و گویی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی طغرود در انجام تحقیق‌هایی از دپو و فعالیت تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های تخصصی و میدانی و اطمینان از صحت گزارش های رسیده با هماهنگی قضایی به محل اعزام و موفق به کشف ۱۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فاقد مدارک‌ قانونی شدند.

وی با اشاره به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریالی دستگاه‌های مکشوفه از سوی کارشناسان خاطرنشان کرد: یک متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی قم درپایان با تاکید بر برخورد قانونی نیروی انتظامی با سودجویان عرصه اقتصادی کشور از شهروندان خواست، تا در صورت مشاهده این قبیل جرایم از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را در کوتاه ترین زمان ممکن برای برخورد قاطع و به‌هنگام با مجرمان اقتصادی به پلیس گزارش کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار