رئیس شورای اسلامی شهر قم، عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» را فراتر از یک شعار دانست و گفت: این پیام برای همه مردم و مسؤولان ایجاد تکلیف می کند.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 05 April 2021

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی که امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر سخن می گفت با تقدیر از تلاش و جدیت همه عوامل اجرایی و نیروهای خدماتی شهرداری در سال گذشته اظهار کرد: این عزیزان علیرغم همه سختی ها و مشکلات، در خدمت رسانی به مردم در صحنه حاضر بودند.

وی همچنین به همدلی و وفاق در مجموعه مدیریت شهری توجه داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه این مهم سبب رضایت نسبی مردم شده است که می تواند موجبات خشنودی خدا را نیز فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر ضرورت نگاه تحلیلی به عملکرد مدیریت شهری در سال گذشته و شناخت دقیق نقاط قوت و ضعف، از دست اندرکاران برنامه ریزی در حوزه مدیریت شهری خواست ضمن جمع بندی تحلیل های خود در این زمینه، آن را به جلسات شورای اسلامی شهر نیز ارائه دهند.

جلالی سپس به انتخاب عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی معظم رهبری برای سال جاری پرداخت و گفت: متأسفانه گاهی این عناوین انتخاب شده توسط رهبری معظم انقلاب تعبیر به شعار می شود، در حالی که این عناوین در اصل یک پیام است و برای همه مردم و مسؤولان ایجاد تکلیف می کند.

وی افزود: البته در صحبت از تولید، گاهی همه نگاه ها به سمت اقتصاد معطوف می شود، در حالی که در نگاه توسعه ای به تولید، می توان آن را مجموعه ای از تولید علم و دانش، تولید خدمات و همچنین تولید کالا به صورت توأمان دید و از یکجانبه نگری به بحث تولید پرهیز کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: وقتی صحبت از «پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» در عرصه تولید به میان می آید، به آن معناست که همه اقدامات در زمینه تولید بدون حمایت و سیاستگذاری های صحیح امکان پذیر نیست و قطعا مقام معظم رهبری، خلأهایی را در این زمینه احساس کرده اند که ضرورت پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را مد نظر قرار داده اند.

وی با تصریح بر این که موانع سر راه تولید باید برداشته شده و مسیرها در این موضوع کوتاه شود اذعان کرد: تولید خدمات در حوزه مدیریت شهری و خدمت بدون منت به مردم نیز باید در دستور کار مدیریت شهری باشد و به عنوان سرلوحه کارها شناخته شود.

جلالی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم توسعه شهر قم در سال ۱۴۰۰ گفت: ان شاء الله مجموعه مدیریت شهری در سال جاری و با استفاده از همه ظرفیت ها و فرصت ها بتوانند خدمات بیشتری را به سرانجام برسانند.

وی در پایان سخنان خود از زحمات مجموعه کادر بهداشت و درمان قم در مبارزه با ویروس کرونا نیز تقدیر کرد و گفت: انتظار می رود تا مردم عزیز هم با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی، یاریگر این عزیزان باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار