شهردار قم با اشاره به افتتاح ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سال ۹۹، از اجرای ۸ پروژه مهم شهری در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 03 April 2021

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقاییان نژاد،شهردار قم با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های شهرداری قم گفت: پروژه‌ها در بخش‌های مختلف به خوبی در حال پیشروی است، به طوری که پارسال  یک هزار و ۴۰۰ میلیاد تومان سرمایه گذاری داشتیم. همچنین از ابتدای سال جدید تا پایان خرداد ماه نیز با اجرای چهار پروژه با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست اقدام است.

او افزود: پارسال پروژه‌های شهرداری با هزینه پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در شش مرحله اجرا و به بهره‌برداری رسید که در این زمینه شاهد دستاورد‌های خوبی در زمینه نوسازی کل ناوگان اتوبوسرانی و توسعه گسترده فضای سبز بودیم.

سقاییان نژاد ادامه داد: امسال نیز ساخت ۳۵ بوستان جدید در دست اقدام است که به مرحله اجرا و بهره برداری می‌رسد.

شهردار قم گفت: در 6 ماه نخست امسال نیز اجرای هشت پروژه بزرگ را در بخش‌های مختلف دست اقدام داریم که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

او با بیان این که اواخر پارسال بدهی‌ها را در حد امکان پرداخت کردیم،افزود: بهترین حرکتی که در ساعات آخر اتفاق افتاد، اختصاص اوراق مشارکت به مبلغ پنج هزار میلیارد تومان بود که از این اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان برای قطار شهری قم در نظر گرفته است.

سقاییان نژاد بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که از ابتدای سال جدید در اولویت پروژه‌های عمرانی شهرداری قرار می‌گیرد، تسریع در ساخت قطارشهری قم است که این مهم نیز با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء و بازدیدی که قرار است مسئولان آن پس از تعطیلات نوروز از پروژه متروی قم داشته باشند دنبال می‌شود.

شهردار قم به اقدامات شهرداری در نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: شهرداری قم در این ایام به طور کامل آماده باش بود و تمام ستاد‌های آن نیز فعال بودند که از جمله آن می‌توان به ارائه خدمات مختلف شهری اشاره کرد، همچنین برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان ۸۰ دستگاه اتوبوس اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار