جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: ۲ جاعل حرفه‌ای که در سایت‌های دیوار و شیپور، فروشندگان وام را شناسایی و با ارائه مدارک جعلی از ۲۰ تَن وام های ۵۰۰ میلیون ریالی اخذ کرده و متواری بودند توسط پلیس استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۵۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 03 April 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی‌ در گفت و گویی اظهارداشت: با تلاش اطلاعاتی مأموران کلانتری ۱۲ شهید ایمانی، ۲ جاعل حرفه ای در یکی از هتل ها در هسته مرکزی شهر قم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شدند.

وی افزود: طی بازرسی صورت گرفته از محل موصوف، تعدادی اوراق، مدارک جعلی، چند جلد دسته چک، یک دستگاه پرینتر رنگی و ۲ عدد ذره بین دستی کشف و در ادامه متهمان جهت انجام تحقیق‌های تخصصی به پلیس آگاهی استان انتقال پیدا کردند.

وی گفت: سپس در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، هویت اصلی این افراد فاش و مشخص شد آنها در سایت های دیوار و شیپور با شناسایی فروشندگان وام در ازای پرداخت وجه، وام افراد را دریافت و با ارائه مدارک جعلی تاکنون از ۲۰ تَن وام های ۵۰۰ میلیون ریالی در مجموع ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

 اسماعیلی همچنین بیان کرد: متهمان در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار