مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، با اعلام آمادگی کامل نیروهای این سازمان  و استقرار خودروهای عملیاتی در روز طبیعت گفت: در روز طبیعت خودروهای آتش‌نشانی در تمام بوستان‌های شهر قم مستقر شدند.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 02 April 2021

به گزارش تابناک قم، عباس جعفری در گفت‌وگویی، با توجه به لغو ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان‌ها در روز طبیعت اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی در روز طبیعت برای حفظ ایمنی شهروندان با تمام نیرو آماده‌باش است.

وی از حضور خودروهای آتش‌نشانی در بوستان‌ها خبر داد و افزود: در روز طبیعت خودروهای آتش‌نشانی در تمام بوستان‌ها از جمله بوستان امام رضا(ع)، فدک، بنیادی، مهدی، هاشمی، علوی، غدیر و جمکران مستقر شدند.

وی با اشاره به تمایل شهروندان به روشن کردن آتش تاکید کرد: با توجه به آموزش‌های داده‌شده به کارکنان فضای سبز و آمادگی عوامل شهرداری؛ از شهروندان درخواست داریم، فقط در مکان‌های مشخص‌شده از طرف عوامل فضای سبز، آتش روشن و در پایان حضور خود حتما آتش را خاموش کنند.

جعفری با توصیه به والدین برای مراقبت از کودکان تصریح کرد: شهروندانی که قصد حضور در مناطق طبیعی اطراف شهر را دارند، از پارک و توقف در کنار پرتگاه‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و مراقب کودکان خود باشند.

وی یکی از بوستان‌های موردتوجه شهروندان را بوستان جوان واقع در بزرگراه امام علی(ع) دانست و با هشدار به شهروندان برای رعایت اصول ایمنی هنگام حضور در کنار دریاچه گفت: در روز طبیعت همچنین تیم امداد و نجات آبی و تیم غواصی این سازمان در بوستان مذکور مستقر هستند.

سیزدهمین روز فروردین‌ماه، «روز طبیعت» نامگذاری شده‌ است.

قم از روز بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته از منطقه آبی وارد زرد کرونایی شده ‌و مسوولان ذیربط در خصوص احتمال وخیم‌تر شدن وضعیت در صورت انجام سفر و دورهمی و دید و بازدیدهای عید از سوی شهروندان و همچنین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار می دهند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار