رئیس شورای اطلاع‌رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: بوستان ها، فضا‌های سبز و تفرجگاه‌های شهری و روستایی قم در روز طبیعت بسته است.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 31 March 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور با اعلام این خبر گفت: مطابق تصمیم ستاد مقابله با کرونا هرگونه تجمع و دور همی در بوستان‌ها و فضا‌های سبز داخل شهر و حاشیه جاده‌ها، روستاها، باغ ها، مزارع و حاشیه رودخانه‌ها مطلقاً ممنوع است.

سلیمان پور افزود: در روز طبیعت حاشیه بوستان‌ها و رودخانه‌ها توسط شهرداری محصور می‌شود و نیروی انتظامی نیز در اجرای هرچه بهتر این محدودیت‌ها به ماموران شهرداری کمک خواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: مردم قم در طول یک سال گذشته همکاری کم‌نظیری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داشته‌اند امیدواریم مانند سال گذشته در روز طبیعت خانواده‌ها برای حفظ سلامت خود و جامعه در خانه بمانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به اینکه در روز طبیعت هیچ گونه محدودیت ورودی و خروجی در استان اعمال نخواهد شد خاطرنشان کرد: با شروع تعطیلات و آغاز سفر‌های نوروزی، شاهد سیر صعودی بیماری در روز‌های گذشته هستیم و در صورتی که دستورالعمل‌های بهداشتی در آخرین روز‌های تعطیلات به درستی اجرا نشود شیب شیوع بیماری به مراتب تندتر خواهد شد.

وی همچنین به وضعیت زرد کرونایی استان اشاره کرد و گفت: با افزایش تعداد بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در روز‌های اخیر احتمال دارد به زودی وارد وضعیت نارنجی کرونایی شویم که در این صورت محدودیت‌های بیشتری در سطح شهر اعمال خواهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار