استاندار قم از اقدام‌ها و تلاش‌های مدیران و کارکنان شهرداری در تمامی بخش‌ها در طول سال ۹۹ تشکر و بر ضرورت تسریع پروژه قطار شهری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 31 March 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در دیدار نوروزی با شهردار و مدیران شهری قم ضمن شنیدن گزارش عملکرد شهرداری در سال گذشته بر لزوم استمرار فعالیت ها برای بهبود زیر ساخت های خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

وی با بیان حمایت مدیریت استان از اجرای طرح های تفصیلی شهر و توسعه زیرساخت ها در قم افزود: همگان باید عمل به تک تعهدات کاری را وظیفه خود نسبت به مردم و نظام بدانیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش و خدمت بر نداریم.

وی بابیان اهمیت برنامه ریزی مدون و بلندمدت در مسیر نیل به  اهداف کلان استان، افزود: یکی از مزایای مدیریت در قم وجود تعامل و هم افزایی بین بخش‌های مختلف است.

عملیات اجرایی ساخت خط A متروی شهر قم در نیمه دوم سال ۸۸ با اعتباری بالغ‌ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا آغاز شد، راه‌اندازی خط متروی قم به ۲ مرحله تقسیم‌بندی شده است که در مرحله نخست مسیر قلعه کامکار تا میدان شهید مطهری و در مرحله دوم مسیر میدان شهید مطهری تا ایستگاه مسجد جمکران راه‌اندازی می‌شود. 

سرمست با اشاره به موقعیت ویژه استان قم در کشور و تلاقی با ۱۷ استان کشور و نیز حضور اتباع خارجی از بیش از ۱۳۰ ملیت مختلف، اضافه کرد: ایجاد شرایط ایمنی و سلامت عمومی، امری خطیر و دشوار است که این مهم با همکاری همه بخش ها و همراهی مردم بدست آمده است.

وی اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اصلی مهم دانست و تصریح کرد: در مناسبت های مختلف اولویت اجرای شیوه نامه های بهداشتی در راستای حفظ سلامتی مردم است.

وی برگزاری مراسم نیمه شعبان در سال های گذشته در قم را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم و کنترل این ویروس، مردم متدین و اقشار مختلف مذهبی در قم به خوبی شرایط اجرای شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا را در مناسبت های مختلف رعایت نموده اند، که جای تقدیر دارد.

ضرورت تلاش مسئولان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم

استاندار قم همچنین در بازدید از فرمانداری و نشست با فرماندار و بخشداران قم بر ضرورت تلاش مسئولان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم تاکید کرد.

سرمست با بیان اینکه سال ۹۹ با وجود شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه سالی سخت بود گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ شاهد گشایش های اقتصادی و پایان کرونا در کشور باشیم.

وی نامگذاری سال جاری تحت عنوان "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از سوی مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر پشتیبانی از تولید به عنوان مهمترین اولویت کاری مسئولان استان افزود: باید گام های عملی برای رونق هرچه بیشتر تولید در سال ۱۴۰۰ صورت بگیرد.

سرمست در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری اهتمام ویژه مسئولان برای برگزاری انتخابات باشکوه و امن و سالم را خواستار شد.

استاندار قم پشتوانه نظام اسلامی را رای مردم و مشارکت ایشان در انتخابات دانست و بیان کرد: مدیران برگزارگننده انتخابات باید فارغ از نتیجه به دنبال جذب حداکثری مردم باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار