جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی اعلام کرد: از تمام کسانی که قصد شرکت در انتخابات و قبول مسئولیت‌های مختلف را دارند می‌خواهیم اولاً بر اساس تکلیف عمل نمایند، ثانیاً به زوایا و شرایط مسؤولیت آگاهی یابند.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 31 March 2021

به گزارش تابناک از قم، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی آمده است: ۱۲ فروردین روز غلبه جنود‌ «الله» بر جنود شیطان، روز از پای در آوردن دشمن و روز امامت امت و فتح و ظفر ملت مبارک باد.

در این بیانیه تصریح شده است: سال ۱۴۰۰ که انتخابات‌های متعددی را در خود جای داده است، از اهمیت بالایی برخوردار است و نکات کلیدی را برای ملت شریف ایران ارمغان می‌دهد.

1-حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، علاوه بر ایجاد همبستگی اجتماعی، بیشتر از گذشته امید معاندان نظام اسلامی را محو و نابود می‌کند.

2-نامگذاری سال جاری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» حاکی از آن است که ملت شریف ایران از عرصه‌های ایجاد نظام و مشارکت‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی به خوبی گذر کرده و با توجه و تمرکز بر داشته‌ها در عرصه اقتصادی و رفع موانع این مسیر، شرایط پیشرفت همراه با عدالت نظام اسلامی را می‌بایست فراهم آورد.

3-مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به خوبی نشان داده‌اند که در زمان‌های حساس و لازم از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند. شکرانه این نعمت از سوی زمامداران امور کشور این است که شرایط زندگی مناسب و در شأن شهروندان جامعه اسلامی ایران را فراهم آورند و از هرگونه تبعیض و بی‌عدالتی دوری جویند.

4-راهبرد دشمن در سال جاری و با توجه به شرایط جهانی و منطقه‌ای، ایجاد یأس و ناامیدی به ویژه از طریق فضای مجازی است.

5-از تمامی کسانی که قصد شرکت در انتخابات و قبول مسئولیت‌های مختلف را دارند می‌خواهیم اولاً بر اساس تکلیف عمل نمایند، ثانیاً به زوایا و شرایط مسئولیت آگاهی یابند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار