شهردار قم با تأکید بر ادامه ارتباط مستقیم خود با شهروندان گفت: اعتماد مردم به مدیریت شهری سرمایه اجتماعی شهرداری بوده و ارائه گزارش مستقیم به مردم این اعتماد را داده که عوارض پرداختی آن‌ها در کجا هزینه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 18 March 2021

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقاییان نژاد با حضور در سامانه ۱۳۷ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های شهروندان بود و در حاشیه این برنامه اظهار داشت: باید بپذیریم یکی از ضعف‌های ما ارتباط کم با شهروندان است.

وی با تأکید بر ارتباط مستقیم مدیران شهری با شهروندان افزود: طبق برنامه‌ریزهای انجام شخصاً پیش‌قدم این ارتباط شده تا این معضل در شهرداری حل و شهروندان بتوانند به‌صورت مستقیم با مدیران ارتباط برقرار کرده و ضعف این ارتباط مرتفع شود.

شهردار قم توقع مردم از مدیران را موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: خوشبختانه در چند هفته اخیر ارتباط خوبی با شهروندان برقرارشده تا بتوانیم بازخورد عملیات عمرانی انجام‌شده در سطح شهر را از منظر مردم بررسی کنیم.

وی حضور در سامانه ۱۳۷ را به همراه معاونان گامی مؤثر در برقرار ارتباط با شهروندان دانست و بیان کرد: با ارتباط مستقیم با شهروندان می‌توانیم عملکرد خود را آسیب‌شناسی کرده و عملکرد سازمان‌ها را نیز بررسی کنیم.

سقاییان نژاد ارتباط مستقیم شهردار با شهروندان را عامل ایجاد صمیمیت و اعتماد عنوان کرد و افزود: اعتماد مردم به مدیریت شهری سرمایه اجتماعی واقعی شهرداری بوده و در این راستا امروز با ۲۷ نفر به‌صورت مستقیم صحبت و مشکلات را بررسی و به بخش‌های مرتبط ارجاع داده شد.

وی شفافیت مالی و ارائه گزارش عملکرد به شهروندان را لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: عوارض شهری را مردم تأمین کرده و این ارائه گزارش مستقیم به مردم، این اعتماد را داده که این پول در کجا هزینه می‌شود.

شهردار قم از ادامه داشتن ارتباط مستقیم خود با شهروندان خبر داد و بیان کرد: ما باید این ارتباط را تقویت کرده و سامانه ۱۳۷ به‌عنوان یک فرایند علمی باید تقویت‌شده زیرا سبب برد دو طرف برای شهرداری و مردم خواهد بود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار