با حکم وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حمید یزدانی خرم از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم برکنار شد و علیرضا ارجمندی، از مدیران اسبق این اداره سرپرستی آن را به عهده گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۲ 18 March 2021

به گزارش تابناک قم، با حکم علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دوران مدیریت حمید یزدانی بر اداره کل میراث قم به پایان رسید.

در حکم سرپرستی علیرضا ارجمندی آمده است: نظر به تعهد و تجارت جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم منصوب می شوید.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در ادامه حکم انتصاب علیرضا ارجمندی، اجرای برامه های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه ریزی جهت افزایش تورهای گردشگری، افزایش کیفت هتل ها و رستوران های سنتی و بین راهی، ایجاد و احداث بازارچه ها و فروشگاه های صنایع دستی، حفاظت از میراث ارزشمند فرهنگی - تاریخی و مرمت و احیا بناهای تاریخی، ارتقا سطح مهارت های پرسنل، استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، کارشناسان و ... را از وی خواسته است.

مونسان در بخش دیگری از حکم خود خطاب به ارجمندی آورده است: توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و کشور عزیزمان ایران با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

علیرضا ارجمندی قبلا به مدت سه سال رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم بود که حجت الاسلام حسینی در سال 1391 جایگزین وی شد.

ارجمندی در کارنامه خود مدیریت مناطق نمونه و زیرساخت‌های گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را نیز دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار