جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم گفت: با ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلاتی معیشتی برای افراد کم بضاعت و اقشار محروم جامعه رزمایش های کمک مومنانه به شکل های مختلف توسط خیرین و گرو ه های جهادی در حال اجراست.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 13 March 2021

به گزارش تابناک قم، مراسم تکریم 2 هزار کارگر ساختمانی استان ظهر امروز به همت سپاه علی بن ابیطالب(ع) در مصلی قدس برگزار شد.

بهرام سرمست استاندار قم، حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد استاد حوزه علمیه، سرهنگ محمود داودآبادی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم و بخشی از مدیران استان در این مراسم حضور داشتند.

سرهنگ محمود داودآبادی در این مراسم اظهار داشت:  برای برنامه امروز بالغ بر دو هزار کارگر ساختمانی از 9 میدان شهر با اتوبوس به مصلی قدس منتقل شدند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم ادامه داد: یکی از موضوعات قابل توجه این است که این افراد بدون اطلاع قبلی از برگزاری مراسم و به بهانه کار سوار اتوبوس ها کرده و به مصلی قم منتقل کردیم.

وی بیان کرد: در این برنامه دو میلیون ریال بن خرید کالا از فروشگاه جانبازان به هر نفر اهدا شد، همکاری خوبی بین مجمع خیرین سلامت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان قم برای برگزاری این مراسم شکل گرفت که جای تقدیر دارد.

سرهنگ داود‌آبادی گفت: با ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلاتی معیشتی برای افراد کم بضاعت و اقشار محروم جامعه رزمایش های کمک مومنانه به شکل های مختلف توسط خیرین و گرو ه های جهادی در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: با مشورتی که با مسئولین مجمع خیرین سلامت استان داشتیم برآن شدیم کارگران ساختمانی که ابتدای صبح برای کسب روزی حلال در برخی میادین تجمع می کنند، را جمع کرده و مراسم تکریمی برای آنان برگزار کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار