رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم از وجود بالغ بر 7 هزار واحد بی پروانه در قم و چالش عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن ها خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 13 March 2021

به گزارش تابناک قم، حسن احمدلو با اشاره به گزارش مرکز بهداشت استان از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بین اصناف قم اظهار کرد: باید گفت بخشی از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بین اصناف و در روزهای پایانی سال اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: البته بالغ بر 7 هزار واحد بی پروانه در قم وجود دارد که بخشی از عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و برخی دیگر از تخلف ها هم مربوط به همین واحدهاست.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین درباره فروش فوق العاده نیز خاطر نشان کرد: اتحادیه های صنفی این اجازه را دریافت کرده اند که به شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نظارت کامل، فروش فوق العاده را در روزهای پایانی سال در دستور کار خود قرار دهند.

احمدلو درباره بازرسی های اصناف و اتحادیه ها نیز گفت: بازرسی های ویژه مربوط به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین فروش پایان سال، از روز بیستم بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی در عین حال از همه مردم و مسؤولان استان تقاضا کرد تا همیاری خود را در ایام پایانی سال جاری به اوج برسانند تا علاوه بر تأمین معیشت اصناف و همچنین رعایت انصاف در قبال مشتری، از شیوع موج جدید بیماری کرونا نیز در استان جلوگیری شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار