استاندار قم با درخواست از دولت برای حمایت‌ از تکمیل قطار شهری گفت: وظیفه ما حمایت از مدیریت شهری و خدمت بی‌منت به مردم است.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۴ 12 March 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهری که در مرکز همایش‌های شهرداری و با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: وزیر کشور در شرایط سخت و بحرانی اقتصادی کشور و بیماری کرونا مقتدرانه و مدبرانه مسائل کشور را مدیریت کرده است و در تمام این صحنه‌ها هر جا نیاز بوده فراتر از وظایف وزیر کشور حضور داشتند.

وی شرایط استان قم را تشریح کرد و افزود: استان قم سرشار از ظرفیت‌های نهفته بوده که با اندک توجه ای بروز کرده و بهترین عملکرد را در کشور خواهد داشت و نمونه این مدیریت و همدلی در کنترل بیماری کرونا دیده شد.

استاندار قم انتخابات مجلس شورای اسلامی سال گذشته را موردتوجه قرارداد و گفت: باوجود شروع بیماری کرونا در انتخابات سال گذشته حتی یک صندوق باطل نشده و سلامت و امنیت انتخابات رعایت شده و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق کارنامه خوبی را ارائه کرد.

وی هماهنگی و همکاری مدیریت شهری در شهر قم را نیز یادآور شد و بیان کرد: امروز شرایط آرامش و اعتدال و امنیت در قم جاری بوده و امنیت سرمایه‌گذاری در قم به حدی است که توانسته رتبه سوم در کشور را کسب کند.

سرمست عنوان کرد: من به‌عنوان یک‌نهاد دمکراتیک پشت شورای شهر و شهرداری قم بوده تا پروژه‌های عمرانی در شهر اجراشده و به‌طور مرتب در جلسات شورای معاونین به حل مشکلات شهری پرداخته و 16 پروژه شهری با حمایت دولت اجرایی شده است.

وی با قدردانی از مدیریت شهری تصریح کرد: وظیفه ما حمایت از مدیریت شهری بوده و خدمت ما به مردم باید بی‌منت و خالصانه باشد و نمایندگان نیز در سطح استان با سایر ارگان‌ها وحدت نظر دارند.

استاندار قم در باب مترو و قطار شهری نیز حمایت دولت را خواستار شد و خاطر نشان کرد: امیدواریم در مورد تقسیمات کشوری و قطار شهری نیز دولت نگاه ویژه‌ای به استان قم داشته تا مثل همیشه توسعه و عمران و آبادانی شهر اتفاق بیفتد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار