شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با ارسال نامه ای از آیت الله ابراهیم رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 09 March 2021
به گزارش تابناک قم، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در نامه ای از آیت الله ابراهیم رئیسی جهت حضور در انتخابات سال 1400 دعوت بعمل آوردند.
 
متن این نامه بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
 
در میان مسؤولان کشور، هیچ مسؤولی به قدر رئیس جمهور در قانون اساسی ما امکانات و تواناییها و عرصه‌ی عظیم خدمتگزاری ندارد. بودجه‌ی کشور و همه‌ی مسؤولان طراز اول اجرایی کشور در اختیار اوست؛ اوست که میتواند کشور را آباد کند و از لحاظ علمی و صنعتی و مسائل انسانی و یا از لحاظ امنیت، کشور را به پیش ببرد؛ کفایت و تواناییهای اوست که میتواند زندگی را در کام مردم شیرین کند. آنچه مورد نیاز ملت و کشور است، رئیس‌جمهورِ کارآمد و باکفایت است. مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)
 
محضر مبارک حضرت آیت الله رئیسی
 
سلام علیکم
 
همان طور که در بیانات امام  خامنه ای(مدظله العالی) آمده است قوه مجریه به سبب قدرت تاثیر بر تمام ارکان داخلی و خارجی نظام اسلامی از اهمیت بالایی  درکشور برخوردار است و در صورت استقرار دولتی مقتدر و انتخاب رئیس جمهوری انقلابی که روحیه خدمتگزاری و کارنامه روشنی در خدمت به مردم با خصوصیت مهم پاکدستی و فسادستیزی نیز داشته باشد انتظار آن می رود تا این روزهای تلخ که بر اثر سوء تدبیر و نگاه به خارج به جای تکیه بر توان داخلی، خسارات جبران ناپذیر برکشوری پهناور و اقتصاد نظام اسلامی و معیشت مردم به بار آورده است جای خود را به روشنایی، وسعت رزق مردم و  اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی بدهد.
 
به همین منظور شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم به عنوان نماینده جمعی از احزاب و جریانات سیاسی اصولگرا و انقلابی شهرکریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه(س) از جنابعالی درخواست می نماید  با حضور موثر و وحدت آفرین خود در کسوت کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 و همزمان با گام دوم انقلاب ،شرایط را برای تشکیل یک دولت جوان و انقلابی جهت تحقق آرمان های بلند بنیانگذار نظام مقدس اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و منویات امام خامنه ای(ره) مهیا نمائید تا ان شاالله همانطور که  در قوه قضائیه منشاء خیر و برکات فراوان شدید ،آرزوی دیرینه ملت بزرگ ایران اسلامی محقق شود.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار