رئیس انجمن سفیران اهدای عضو استان قم گفت: 110 نهال زیتون و انار به یاد ایثارگران اهدای عضو در بوستان آب و خاک با حضور خانواده های آنان و جمعی از مسوولین کاشته شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 08 March 2021

به گزارش تابناک قم، محمد مهدی کرباس فروش در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت های انجمن اهدای عضو ایرانیان اظهار کرد: این انجمن در سراسر کشور برنامه فرهنگی مختلفی برای قدردانی از اعضای خانواده بیمارانی که دچار مرگ مغزی شده اند برگزار می کند.

وی با تاکید براینکه یکی از شعب این انجمن در قم فعالیت دارد، تصریح کرد: مسوولیت آن با دکتر صمدی است و کنار آن سفیران اهدای عضو نیز فعالیت دارند و برای تبلیغات این امر خیرخواهانه اقدام کرده و کارت اهدای عضو به متقاضیان اعطا می کنند.

رئیس انجمن سفیران اهدای عضو استان قم اضافه کرد: این انجمن حدود یک سال است که در قم فعالیت خود را آغاز کرده است و در همین راستا پویش کاشت نهال توسط خانواده ایثارگران اهدای عضو با شعار «یک نهال یک زندگی» در 12 اسفند ماه سال جاری فراخوان شد و به یاد ایثارگران اهدای عضو با حضور خانواده های آنان 110 نهال زیتون و انار در بوستان آب و خاک واقع در عمود 45 بلوار پیامبر اعظم کاشته شد.

وی با قدردانی از سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم در حمایت از این حرکت فرهنگی اضافه کرد: این نخستین برنامه رسمی است که در قم برگزار می شود و در تلاش هستیم در فروردین ماه سال جدید در بوستان نفس واقع در شهرک اندیشه به یاد تمام ایثارگران اهدای عضو درخت بکاریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار