رئیس مرکز بهداشت قم گفت: نقشه کامل رنگ بندی کرونایی شهر از رسانه‌ ها منعکس می شود.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 06 March 2021

به گزارش تابناک قم، سیامک محبی ،رئیس مرکز بهداشت قم به نقشه رنگ بندی شهر قم در موضوع کرونا پرداخت و گفت: این نقشه نشان می‌دهد که مناطقی از قم مانند بخش‌هایی از شمال شهر، بخش‌های از پردیسان و همچنین مناطقی مانند شهرک قدس با روند افزایشی بیماران کرونایی مواجه بوده اند و از این رو می‌توان چنین گفت که این مناطق از شهر در موضوع کرونا، آلوده‌تر از دیگر مناطق هستند و بنابراین ساکنان این مناطق باید در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگام باشند.

او افزود:  پیشنهاد شده تا نقشه کامل رنگ بندی شهر در موضوع کرونا از رسانه‌ها نیز منعکس شود تا حساسیت بیشتر مردم را به دنبال داشته باشد.

رئیس مرکز بهداشت قم همچنین درباره آخرین آمار استفاده مردم استان از ماسک نیز بیان کرد: متأسفانه باید گفت این آمار چندان قابل قبول نیست و از این رو امید است تا مردم قم همچنان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و شُستن مکرّر دست‌ها مقید باشند.

او همچنین با اشاره به افزایش نسبی نمونه های کرونامثبت در استان در هفته اخیر یادآور شد: این افزایش نمونه های مثبت بیانگر آن است که خطر همچنان وجود دارد و باید نگران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار