مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: طرح ملی مسکن در قالب ۵۵ هکتار در منطقه پردیسان عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 04 March 2021

به گزارش تابناک قم، حسن صبوری اظهار داشت: با توجه به اینکه در قبال 4400 مسکن تعهد داریم که ثبت‌نام مجدد در شورای مسکن تصویب شد، طرح ملی مسکن در قالب 55 هکتار در منطقه پردیسان عملیاتی می‌شود.

صبوری افزود: کمیته فنی برای طرح‌های معماری شکل گرفت تا نسبت به مسکن مهر، واحدهای مسکونی باکیفیت بهتری احداث شود، در حال حاضر اخذ پروانه پیش‌نویس برنامه آماده شد، هرچند در مقطعی به مشکل خوردیم اما با همراهی شهرداری و شورا رفع شد.

وی تصریح کرد: وضعیت پروژه‌ها در سایت مشخص است و تعداد زیادی مراحل اول و دوم پرداخت‌ها را انجام داده‌اند، در جهت تکمیل ظرفیت نیز برای احداث 1360 واحد اعلام آمادگی کرده‌ایم، بخشی نیز در قالب تفاهم‌نامه است و زمان ثبت‌نام اعلام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: ثبت‌نام‌ها به‌صورت متمرکز از طریق سامانه کشوری انجام می‌شود، دراین‌باره شرایطی را برای ثبت‌نام طرح ملی مسکن در نظر گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: طبق شرایط، افراد نباید از امکانات دولتی استفاده کرده باشند و فرم جیم باید سبز باشد و در سند مالکیت از سال 84 به نام خود و همسر نداشته باشند، تأهل و 5 سال سابقه سکونت در قم از دیگر شرایط است.

صبوری خاطرنشان کرد: پروژه‌های طرح ملی مسکن قم در اراضی واقع در پردیسان در قالب زیتون 6 و 7و8و9و 10 و 11 و 17 هکتاری محله 10 پردیسان و 22 هکتاری مرکز محلات و 27 هکتاری روبروی دانشگاه آزاد جانمایی شده است.

وی گفت: در مراحل نهایی برای 4656 واحد مسکن برنامه‌ریزی‌شده که در ثبت‌نام‌های بعدی پوشش لازم راداریم و بر آنیم تعداد بیشتری از متقاضیان از این طرح بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار