معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت گفت: با توجه به بروز بیماری کرونا، کنگره حضرت آمنه(س) هفته آینده به‌صورت محدود برگزار خواهد شد و در حقیقت رسانه‌ای بوده و به‌صورت مستقیم از شبکه نور و به‌صورت تولیدی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 04 March 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی احمدی در نشست خبری اختتامیه کنگره بزرگداشت حضرت آمنه(س) اظهار کرد: کنگره بزرگداشت مادر رسول گرامی اسلام در راستای نشر معارف اهل‌بیت(ع) است که در حکم مقام معظم رهبری در خصوص شرح وظایف تولیت حرم بانوی کرامت عنوان‌شده است.

وی افزود: دفاع از کیان تشیع در برابر هجمه‌هایی که علیه ارزش‌ها و مفاهیم اصیل دینی و شیعی صورت می‌گیرد از اهداف برگزاری این کنگره است.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول تاریخ عده‌ای مغرض دست به تحریف شخصیت‌های بارز زده‌اند و در این خصوص نیز به آبا و اجداد رسول خدا اهانت‌های زیادی از سوی وهابیت صورت گرفته و نسبت شرک و کفر داده‌اند.

وی تأکید کرد: مکتب تشیع با تمام توان در مقابل این انحرافات ایستاده است و پژوهشگران حرم بانوی کرامت با همکاری دیگر مؤلفان و پژوهشگران در این مقطع کنونی اقدام به کتابت مطالبی در خصوص حضرت آمنه(س) نموده‌اند.

احمدی یادآور شد: بهترین مکان برای معرفی حضرت آمنه(س)، حرم بانوی کرامت است و در آینده نیز آثار دیگری درباره بانوان نمونه و الگو به چاپ خواهد رسید.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت اظهار کرد: با توجه به بروز بیماری کرونا، این کنگره هفته آینده به‌صورت محدود برگزار خواهد شد و در حقیقت رسانه‌ای بوده و به‌صورت مستقیم از شبکه نور و به‌صورت تولیدی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

احمدی افزود: یک رمان در خصوص حضرت آمنه(س) چاپ‌شده است و رمان دیگری نیز در خصوص حضرت نجمه(س) به‌زودی چاپ خواهد شد چراکه آثار ادبی و ادبیات داستانی  نقش مؤثری در معرفی ارزش‌های دینی دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار