رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از وجود بیش از پنج هزار معدن غیرفعال در کشور یاد کرد و گفت: ما به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌ها در کشور هستیم و برای تحقق این هدف تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 04 March 2021

به گزارش تابناک قم، مسعود منصور در دیدار با بهرام سرمست استاندار قم در سالن امام جواد(ع) استانداری قم انجام شد، با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های حوزه محیط زیست، مفهوم توسعه پایدار است، اظهار کرد: کشورهای توسعه یافته در زمان توسعه بی‌توجه به محیط زیست اقدامات خود را دنبال کردند و امروز در قالب کنوانسیون‌های بین‌المللی بر رعایت اصول محیط زیست تاکید می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما امروز تابع احساسات هستیم و نسبت به اصول بی‌توجهی داریم درحالی‌که اگر به حقایق کشور نگاهی داشته باشیم متوجه بحران‌ها و تهدیدها خواهیم شد.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر لزوم حفظ تعادل میان صنعت و طبیعت تاکید کرد و افزود: امروز کشور درحال توسعه یافتن است به همین علت رسیدن به این تعادل یک کار بسیار سخت است اما نمی‌توان آن را نشدنی خواند بلکه برای رسیدن به این هدف همه دستگاه‌ها و مردم باید به میدان عمل وارد شوند.

وی از وجود بیش از پنج هزار معدن غیرفعال در کشور یاد کرد و گفت: ما به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌ها در کشور هستیم و برای تحقق این هدف تلاش می‌کنیم.

منصور با بیان اینکه وظایف منابع طبیعی بسیار و مهم گسترده است، اظهار کرد: امیدواریم همچنان با همیاری مسئولان استانی بتوانیم در قم نیز اقدامات مورد نیاز در حوزه منابع طبیعی را رقم بزنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار