معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ضمن اشاره به فعال بودن کارگروه پایش دوربین های نظارتی در استان، از راه اندازی 90 دوربین جدید نظارتی در قم و تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 04 March 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور که امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشت که کاسبان و اصناف در سال جاری با برخی ضررهای اقتصادی مواجه بوده اند و البته تمایل دارند تا بتوانند با فروش بیشتر در روزهای پایانی سال بخشی از این زیان را جبران کنند.

وی افزود: البته پیشنهاد ما به مردم این است که در این روزهای شلوغ پایان سال، کمتر برای خرید مراجعه کنند، اما به هر حال بخشی از جمعیت یک میلیون و 300 هزار نفری استان همانند همه مردم کشور به خرید می روند و از این رو باید از خود کاسبان و اتحادیه های صنفی خواست تا پای کار بیایند و در رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: بنابراین خود کاسبان و اصناف می توانند با یادآوری استفاده از ماسک به مردم و همچنین رعایت فاصله گذاری در بین مشتریان، در این موضوع پیشرو باشند و وضعیت نسبتا خوب استان را در امر مدیریت کرونا حفظ کنند.

سلیمان پور سپس گفت: در عین حال در جلسات شورای اطلاع رسانی استان به رسانه ها توصیه شده است تا جهاد رسانه ای در امر پیشگیری از کرونا و مبارزه با آن را ادامه دهند.

وی درباره این موضوع نیز ادامه داد: باید گفت جهاد نیروهای رسانه ای در موضوع مبارزه با کرونا و پیشگیری از آن، کمتر از کادر سلامت و درمان نیست، چراکه اطلاع رسانی های مناسب و مداوم سبب می شود از عادی انگاری کرونا خارج شویم و عملا تعداد مبتلایان و مراجعه به مراکز درمانی کم و کم تر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در ادامه به موضوع کنترل ترددهای شبانه با استفاده از دوربین های نظارتی در استان توجه داد و گفت: کارگروه پایش و نظارت استانی در این موضوع فعال است، ضمن آن که هیچ یک از دوربین های پلاک خوان در استان خاموش نیستند و رصد ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برای خودروهای شخصی ادامه دارد.

سلیمان پور اضافه کرد: اضافه شدن 90 دوربین نظارتی جدید به دوربین های فعلی در دستور کار است و این امر تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار