امام جمعه قم گفت: ما ایرانی‌ها با رهبری ولی فقیه به قول یکی از بزرگان محکوم به پیروزی هستیم و باید پیروز شویم و در این مسیر نیروهای ارزشی هستند که می‌توانند نقش‌های مهمی را ایفا کنند.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 03 March 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه قم ظرفیت‌های مختلفی دارد به همین علت انتظارات بسیاری نسبت به این شهر وجود دارد، اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما فرمان است و باید بشود چراکه منجر به افزایش اقتدار و قدرت نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: ضمن خدمات و برنامه‌هایی که در کشور ارائه می‌شود فهم این موضوع که سخن رهبری یک فرمان است باید میان مسئولان و مردم ترویج شود.

تولیت حرم بانوی کرامت گفت: ما ایرانی‌ها با رهبری ولی فقیه به قول یکی از بزرگان محکوم به پیروزی هستیم و باید پیروز شویم و در این مسیر نیروهای ارزشی هستند که می‌توانند نقش‌های مهمی را ایفا کنند.

وی ادامه داد: افرادی که نسبت به سخنان رهبری بی‌توجه هستند محروم‌ترین افراد هستند و این افراد باید بفهمند که در مسیر اشتباه درحال حرکت هستند و مسیر آن‌ها هیچ نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت.

سعیدی با تاکید بر اینکه افراد فعال در این کشور نباید نسبت به حرکت جهادی خود ناامید شوند، خاطرنشان کرد: خون پاک شهدا حمایت‌گر افرادی است که در این نظام درحال خدمت به مردم هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار