رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با تفاهم جدید با استانداری قم چیزی قریب به 4 هزار طرح را شروع خواهیم کرد و چیزی قریب 2 هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این استان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 02 March 2021

به گزارش تابناک قم، محمد مخبر در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با استانداری قم، با اشاره به حضور مستمر و ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی، خدماتی و... در بیش از 12 هزار روستای‌ کشور توسط بنیاد برکت اظهار کرد: کارهای سنگینی انجام گرفته و روزانه بین هزار تا هزار و 200 شغل در کشور توسط بنیاد ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به ساخت بیش از 2 هزار مدرسه و 2 هزار مسجد در سطح کشور و فعالیت در بخش راهسازی گفت: سال گذشته فقط در سیستان و بلوچستان از محل هزار و 600 میلیارد سرمایه‌گذاری تسهیلاتی که انجام دادیم حدود 6 هزار میلیارد سرمایه‌ معطل‌شده مردم وارد گردونه کار شد و بیش از 2 هزار شغل ایجاد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه بیش از 16 هزارتن گوشت قرمز فقط در 6 ماهه دوم سال گذشته فقط در سیستان و بلوچستان تولید شد گفت: با این وجود و با توجه به حضور گسترده بنیاد برکت در سطح کشور، آن‌طور که باید و شاید در قم حضور نداشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی‌های حضور و فعالیت در قم باید جبران شود افزود: نزدیک به 400 میلیارد تومان در حدود 1.5 سال گذشته در بحث اشتغال و... در حال انجام بوده و 13 هزار شغل در حال شکل‌گیری است و با تفاهم جدید چیزی قریب به 4 هزار طرح را شروع خواهیم کرد و چیزی قریب 2 هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

مخبر بیان کرد: این رقمی که برای 10 هزار شغل در نظر گرفته شده تا 3 هزار میلیارد افزایش یابد تا 400 میلیارد صرفا برای احیا باشد؛ کارهای بزرگی در کشور شده اما برخی معطل مانده یا به سرانجام نرسیده و نیاز است با یک اعتبار اندک فعال شود.

وی با تاکید بر اینکه هرجا از فرصت مردم در امور کشور غفلت کردیم ضرر کردیم و هرجا از این فرصت استفاده شده منافع بسیار بالایی نصیب شده است افزود: دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده که این کار از طریق بیکاری و ایجاد یاس در مردم در خصوص بی‌اعتمادی به نظام در حال پیگیری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار