دریکوندی گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه بیش از ۱۱۰‌هزارتن انواع کالا از گمرکات استان صادرشد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۶ درصد رشد داشته‌است.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 02 March 2021

به گزارش تابناک قم، اسفندیار دریکوندی مدیرکل گمرکات قم گفت: درهمین رابطه ۱۱۰هزار و ۷۸تن انواع کالا همچون گرانول، پفک، کفش و صندل، شمش سرب، مفتول مسی، مواد و محصولات پلاستیکی، شیمیایی و هیدروکربن به ارزش ۱۳۰ میلیون و ۲۶۳هزار دلار به کشور‌هایی نظیر عراق، افغانستان، امارات، هند، پاکستان و ازبکستان صادر شد.

مدیرکل گمرکات قم  با اشاره به عملکرد گمرکات استان دربخش ترانزیت نیز گفت: طی این مدت مقدار ۷۰هزار و ۹۱ تن انواع کالا از سایر گمرکات به گمرکات استان قم ترانزیت شد که این موضوع نشان از تعامل و ارتباط گسترده شبکه گمرکی کشور با یکدیگر دارد.

او ادامه داد: همچنین درآمد کل گمرکات استان طی یازده ماه سپری شده از امسال به ۱۹۹ میلیارد تومان رسید و با گسترش تبادلات تجاری استان در روز‌های پایانی سال این رقم افزایش خواهد یافت.

دریکوندی گفت: در بخش واردات نیز در این مدت ۴۷هزار و ۵۶۳تن انواع کالا همچون اجزا و قطعات موتورسیکلت، الیاف اکرولیک، اجزا و قطعات ماشین لباسشویی و پکیج و لوازم‌آرایشی و بهداشتی از طریق گمرکات استان قم به کشور وارد شد.

او بیان کرد: این کالا‌ها که اکثر آن مواد و تجهیزات مورد استفاده واحد‌های تولیدی است از کشور‌هایی همچون کره، چین، هند، ایتالیا، امارات، ترکیه و ژاپن به ارزش ۲۳۹میلیون و ۱۱ هزار دلار وارد گمرکات استان شد.

مدیرکل گمرکات قم گفت: همچنین از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه، ۶۵۲ پرونده مظنون به قاچاق به ارزش ۱۳۹ میلیارد تومان در گمرکات استان تشکیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار