-دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: ما مکلف به حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدکنندگان هستیم، اما با کسانی که در پوشش فعالیت اقتصادی اقدامات مجرمانه انجام بدهند برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 02 March 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه کلاهبرداران سودجو به دنبال فرصتی مناسب جهت اغفال افراد زودباور هستند اظهار داشت: خوشبختانه اکثر پرونده‌های موجود در دادسرا منتهی به قرار نهایی و به دادگاه ارسال‌شده است و در حال حاضر هیچ پرونده اقتصادی باز و نیمه‌تمام در دادسرای استان وجود ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قم با تأکید بر اینکه عموم مردم باید مراقب واگذاری نقدینگی خود و سرمایه‌گذاری در برخی از بخش‌های خصوصی باشند عنوان کرد: بسیاری از پرونده‌های اقتصادی با تعداد شکات بالا در مرحله اجرای احکام است و مال‌باختگان نگران بازگشت نقدینگی خود نباشند.

وی با اشاره به مشکلات مردم در پرونده گوهر ناز ابراز کرد: همان‌طور که سیاست دستگاه قضایی اعلام کرده است ما مکلف به حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدکنندگان هستیم اما با کسانی که در پوشش فعالیت اقتصادی اقدامات مجرمانه انجام بدهند برخورد جدی خواهد شد.

غریب خاطرنشان کرد: تنها توصیه ما به شهروندان گرامی این است که اگر افراد وعده پرداخت سود بیش از 30 درصد را می‌دهد آگاه باشند که آن فرد فعال اقتصادی نیست و در قالب جذب سرمایه اقدام به اعمال غیرقانونی می‌نماید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار