جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از 13 اسفند ماه به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 01 March 2021

به گزارش تابناک قم، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به تلاش امدادگران این نهاد برای تأمین نیازهای ضروری و معیشتی شب عید مددجویان گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و بهره گیری از ظرفیت خیران در جشن نیکوکاری امسال بتوانیم نیازهای اصلی و معیشتی مددجویان را بیش از گذشته تأمین کنیم.

وی ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه را مقدمه خدمت رسانی بیشتر به ولی نعمتان جامعه اسلامی عنوان و تصریح کرد: جشن نیکوکاری نیز با هدف گسترش و نهادینه شدن این فرهنگ در بین آحاد جامعه برای خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان در کشور اجرا می شود.

میرشکار افزایش مشکلات ایتام و محرومان به دلیل شیوع ویروس کرونا را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه افراد بی بضاعت در شب عید، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیازهای ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آنها تلاش کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم شعار جشن نیکوکاری امسال را "عیدی برای همه" عنوان و اظهار کرد: از مردم و خیران تقاضا می کنیم در این جشن که 13 اسفند 99 برگزار می شود باشکوه تر از همیشه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان به عنوان پایگاه های جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک های غیر نقدی مردم خیّر هستند گفت: واریز کمک های نقدی مردم نیکوکار استان نیز از طریق کد دستوری #025*8877* و شماره کارت 6037997900001125  به نام کمیته امداد استان قم فراهم می باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار