استاندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال آینده گفت: فضای انتخابات نباید سبب حاشیه سازی برای پروژه های شهری و عمرانی شود، چراکه هرگونه حاشیه برای این پروژه ها، نوعی آفت است.
کد خبر: ۹۴۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 28 February 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در نشست امروز شورای توسعه و عمران استان با قدردانی از زحمات مدیریت شهری و تقدیر از فعال بودن پروژه های عمرانی در شهر و استان اظهار کرد: استان و شهر قم در مقایسه با دیگر شهرها و استان ها در زمینه فعال بودن پروژه های عمرانی از استان های پیشرو محسوب می شود.

وی همچنین یکپارچه بودن شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری را از نقاط قوت در شهر و استان قم دانست و خاطرنشان کرد: مهم ترین مسئله، تداوم پروژه ها تا رسیدن به نتیجه است، چراکه اگر در شهر و استان خدمتی انجام شود، این مردم هستند که نتیجه اش را خواهند دید و در این صورت است که آن موفقیت به حساب تک تک مسؤولان استان و شهر گذاشته می شود، در حالی که اگر کاری اتفاق نیفتد،  مردم به دردسر می افتند و این امر قطعا یک نقطه منفی برای همه مسؤولان استان و شهر خواهد بود.

استاندار قم ادامه داد: برای پیگیری امور و انجام شدن کارها، باید همه دست به دست هم بدهیم، به بیان دیگر نباید هر کس به دنبال مصادره یک کار به نفع خود باشد که در این صورت، هم افزایی حاصل نخواهد شد.

سرمست با اشاره به این که مهم، انجام شدن کار است و نه این که چه کسی آن کار را انجام داده است یادآور شد: نکته مهم دیگر در پیگیری امور و انجام کارها، شنیده شدن یک صدای واحد از استان است، به بیان دیگر اگرچه قم به عنوان مرکز درس و بحث و مباحثه شناخته می شود، اما لازم است تا پس از بحث های مختلف کارشناسی، شاهد شنیده شدن صدای واحد از استان در پیگیری پروژه های استان باشیم.

وی با ابراز خرسندی از وجود هم افزایی در مدیریت شهری گفت: تردیدی نیست که وحدت و آرامش برای استان لازم است و تنش به صلاح نیست، چراکه در صورت هرگونه تنش و عدم هم افزایی، این مردم هستند که آسیب می بینند.

استاندار قم با بیان این که مسؤولان باید دوران خدمتگزاری خود را قدر بدانند اذعان کرد: تداوم انسجام مسؤولان و مردم و هماهنگی آنان برای پشتیبانی امور از مسائل بسیار مهم و نیازمندی های امروز است.

سرمست سپس به نشست های منظم شورای معاونان استانداری اشاره کرد و گفت: در این نشست ها مسائل مختلف استان رصد می شود و خوشبختانه این رصدها بیانگر آن است که برنامه محوری در مدیریت شهری قم حُکمفرماست.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال آینده تأکید کرد: فضای انتخابات نباید سبب حاشیه سازی برای پروژه های شهری و عمرانی شود، چراکه هرگونه حاشیه برای این پروژه ها، نوعی آفت است.

استاندار قم با بیان این که از همه اختیارات خود برای پشتیبانی و حمایت از پروژه های عمرانی استان استفاده خواهد کرد افزود: خوشبختانه مجموعه مدیریت استان و مدیریت شهری با یک اعتماد متقابل تلاش دارند تا پیگیری های لازم برای به ثمر نشستن پروژه ها تداوم یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار