معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم از افزایش جمعیت زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در روزهای اخیر خبر داد و بر رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در این دو مکان زیارتی استان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۸ 25 February 2021

به گزارش تابناک قم، یونس عالی پور که در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با بیان این که بازدیدهای نظارتی از اماکن زیارتی استان همچنان ادامه دارد اظهار کرد: تلاش همه دست اندرکاران مشاهد مشرّفه و همچنین ناظران پُرتلاش مرکز بهداشت استان این است که زائران عزیز بتوانند در محیطی آرام و امن به زیارت بپردازند.

وی افزود: البته باید توجه داشت که با توجه به وضعیت آبی کرونایی قم و همچنین مناسبت های مختلف در ماه رجب، شاهد افزایش سفرها به قم بویژه برای زیارت بارگاه نورانی حضرت کریمه اهل بیت (س) و همچنین مسجد مقدس جمکران بوده ایم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم ادامه داد: بنده خود شاهد این بوده ام که خادمان این دو مکان مقدس به زائرانی که برخی شیوه نامه های بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمی کنند، تذکر می دهند که این امر بویژه درباره استفاده از ماسک به شیوه صحیح بارز و آشکار است.

عالی پور سپس به حضور زائرانی از کشور عراق در شهر قم اشاره کرد و گفت: البته به نظر می رسد که همه این زائران و دیگر زائرانی که از کشورهای مختلف به قم می آیند، گواهی سلامت خود را هنگام ورود به کشور ارائه کرده اند، اما با این حال لازم است تا شیوه نامه های بهداشتی به صورت حداکثری لحاظ شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تأکید بر این که هر نوع اعتکاف طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در سال جاری برگزار نخواهد شد گفت: امیدواریم این ایام نیز به خیر و خوشی سپری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار