با توجه به وضعیت کرونایی، مدارس استان قم تا پایان سال بازگشایی نمی‌شود و مراکز آموزشی به‌صورت غیرحضوری فعال خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 24 February 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست استاندار قم روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری، گفت: در مساله کرونا تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد حفظ جان و سلامت مردم است و به همین دلیل مدارس فقط به صورت غیرحضوری باید فعالیت داشته باشند.

استاندار قم در ادامه با انتقاد شدید از عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در روند مبارزه با کرونا، گفت: اگر اداره و دستگاهی نمی‌تواند کمکی به کنترل کرونا داشته باشد همان بهتر است که پلمب و از چرخه فعالیت خارج شود.

سرمست همچنین تصریح کرد: با توجه به وجود زائران خارجی در استان قم در صورت شناسایی افراد مشکوک باید قرنطینه و مراقبت از آن‌ها در اسرع وقت صورت بگیرد.

استاندار قم با اشاره به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی قم نسبت به افزایش محدودیت‌های تردد در شهر نیز گفت: منع تردد در محلات قم و شریان‌های محلی از نظر عقلی و عرفی امکان پذیر نیست، اما دانشگاه علوم پزشکی قم می‌تواند نسبت به تعطیلی مراکز بازی و شهربازی‌ها بدون تعلل اقدام کند.

سرمست بیان کرد: تمام دستگاه‌های استانی باید سه خدمت پر مراجعه خود را تا پایان سال در بستر دولت الکترونیک انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به روز‌های پایانی سال میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه در سطح بانک‌ها و مراکز خرید باید افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار