معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: روغن مورد نیاز مصرف خانوار در این استان به خوبی تامین شده و در فروشگاه‌های استان در دسترس مردم است.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 23 February 2021

به گزارش تابناک قم، امیرحسین پروان بیان کرد: پخش مویرگی روغن مورد نیاز مصرف خانوار در سطح فروشگاه‌های استان توسط شرکت‌های منتخب به صورت روزانه جریان دارد و به خصوص در زمینه تامین روغن مایع مشکلی نداریم.

وی افزود: البته درزمینه تامین روغن حلب مورد نیاز اصناف مصرف کننده این محصول مشکلاتی وجود دارد که با هماهنگی سایردستگاه‌ها و تخصیص کامل سهم تعیین شده برای استان به دنبال رفع هرچه سریع‌تر مشکل و تامین کامل روغن مورد نیاز در این بخش هستیم.

وی درادامه به اقدام‌های انجام شده برای تدارک مایحتاج شب عید مردم اشاره کرد و گفت: درروزهای آینده منتهی به ایام پایان سال ۳۰۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب تنظیم بازار در سطح استان توزیع خواهد شد.

پروان گفت: دربحث تامین شکر مشکل خاصی نداریم و حدود یکهزار تن شکر برای بهمن و اسفند استان تخصیص داده شده که برای استفاده مردم بین فروشگاه‌های درقالب بسته‌بندی با قیمت مصوب توزیع شده‌است.

وی افزود: قند هم حدود ۲۰۰ برای استان تخصیص داده شده که در اختیار کارخانه‌های قندریزی برای بسته بندی قرار گرفته است و در فروشگاه‌ها به منظور تامین نیاز مردم توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ۵۰۰ تن برنج هندی نیز برای استان تخصیص داده شدهاست که در فروشگاه‌های منتخب توزیع شده و در اختیار مردم قرار دارد.

معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم با اشاره به این که تامین مرغ و تخم مرغ در اختیار جهاد کشاورزی است،‌ گفت: میزان نیاز استان به گوشت مرغ با توجه به افزایش مصرف دراین ایام روزانه حدود ۶۰ تا ۷۰ تن است که به طور میانگین روزانه بیش از ۴۵ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود که در تلاش هستیم با افزایش تدارک این محصول توسط جهاد کشاورزی،‌ توزیع آن را در سطح استان بیشتر کنیم.

وی بیان کرد: برخی اوقات همشهریان  قبل از این که فروشگاه‌های توزیع کننده گوشت مرغ باز شود اقدام به مراجعه می‌کنند که این موضوع امکان به وجود آوردن صف را فراهم می‌آورد، در حالی که گوشت مرغ در فروشگاه‌ها موجود است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار